19/12-09

Godmorgon,
Gud vilken härlig natt det har varit, har sovit både länge och tungt! Precis som det ska vara, inte gjorde det ju saken sämre att jag kunde gosa in mig J's famn när jag vaknade. Snart är det dags för oss att göra frukost och öppna den 19e luckan i chokladkalendern, som jag envist köpt även iår ;) Tänk nu är det verkligen jul snart! Åh vad härligt det ska bli!
Senare idag ska vi iväg på hockey, antingen en eller två matcher. Tror inte jag känner för mer än en, men vi märker. Annars blir det hem och baka pepparkakor!
Ikväll lutar det åt utgång! Vi hörs :)


3 dagar kvar till Stockholm!

Kommentarer
Postat av: tessan

tjooooho!!

hur många gånger hade du tänkt att byta blogg egentligen 72 eller? så jag vet lixom ;) <3

2009-12-20 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0