27 december 2009

Hej,
Hoppas ni alla har haft en bra julhelg. :) Det har jag!! Besöket hos min kära far uteblev tyvärr, men de betyder att vi får fira en till mini-jul precis efter nyår, de kommer bli toppen! Har vart hemma hos Jonas lite efter jul och myst med hundarna och spelat deras nya tv-spel! Lugna, härliga, mysiga dagar med tid för att hitta tillbaka till sig själv efter en hektiskt höst.
Håret är nyfärgat, min mamma är kung på att färga (eller ska jag säga drottning)?! Gick superfort och resultatet kändes äntligen bra! Nu är jag superbrunett och supersnygg! haha
Jag har tagit på mig ansvaret för min söta/galna lillasyster nu, så snart ska jag ställa henne i duschen så ska vi två göra oss klara, åka och möta upp mami och sen vidare till morbror på släktmiddag AKA julmiddag nr 174 ;) Men de blir kul att träffa alla kusiner och sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0