I'm back on track

Igår var den tröttaste dagen på länge! Så det fanns noll energi till att blogga eller göra någonting annat, men nu är jag på banan igen, skööönt! :) För en stund sen tog jonas sina väskor och rörde sig mot flyget. Han åker till Stockholm idag medan jag får dra mig till skolan imornbitti med. Sen tar jag flyget vid lunch! Härligt :D
På schemat idag står det packa och städa här hemma så det är fint när jag kommer upp hit igen, inget kul att möta världens röra ju!
Ute snöar det som bara den, och snökaos är det ju i Stockholm nu med, vet inte när jag fick en vit jul i Stockholm senast, ska bli aasmys! ;)
Nej jag måste ta tag i allt nu...
Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0