Jullovet är äntligen här!

Väskan står klar vid dörren och städat är det här hemma. Jag har tryckt i mig för många pannkakor till middag och nu är det dags att bara pysa eller ska jag säga mysa kanske? Jag har bullat upp sängen med alla kuddar jag har och tänt lite ljus för att göra det lite extra mysigt nu när jag är själv.

Jag njuter av att det är jullov, matte lektionen jag skulle haft imorgon bitti var visst inställd, så nu får jag sova ut istället! Underbart om jag får säga! Min enda tanke just nu är om min väska är för tung för flyget?! Jag håller mina tummar och blundar när jag ställer den på bandet imorgon vid incheckningen, det är ju bara hoppas på det bästa haha.

Jag och min käraste mor håller på att planera hur och vart nyåret ska spenderas? Gran Canaria, London, Barcelona, Milano, Rom, Madrid, Egypten, många funderingar fram och tillbaka och jag och hon haft. Men nu börjar saker klarna tror jag, åh jag längtar!

Vart skulle ni helst åka? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0