onsdag

Hej,

Början av dagen gick åt åt planering. Hahah va roligt de lät, men iaf :P Jag och Mami fick tyvärr lägga våra utomlandsplaner på hyllan för det här nyåret, när orken sinar så är det bättre att bara njuta över att vara ledig och ta hand om sig själv för att må bra. Men det hade ju inte vart fel att ha kommit iväg till Barca!! det kan jag ju inte säga, men hälsa går först :)

Nya planen som nu även är BOKAD är att jag och mami sticker iväg på spa i helgen. Vi ska till ett mysigt hotell utanför nyköping och bara må toppen! Det blir Kurbad, behandlingar, bubbelpool, simturer i uppvärmd pool, vi ska äta gott, träna, sola och bara göra sånt man mår bättre av. Helt enkelt skämma bort oss själva och våra små kroppar höhö. Lovar nästan att jag kommer åka därifrån som en helt ny människa, eller vad tror ni? ;)

Nyår spenderas i Sthlm alltså, inte bestämt vart riktigt än, gah det är nyår imorn :O. Men en sak är säker och det är att jag ska få mig en pöss av min bästa på tolv-slaget! Kanon! :D

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0