S T O C K H O L M

Har just slagit mig ner bredvid min mor med datorn i knät. Dagen har rullat i ett sen jag kom hem!! Men usch vilka förseningar det var med flyget, det tog lite mer än 5 timmar från dörr till dörr, som vanligtvis ska ta hälften typ! Gillar inte att flyga på vintern heller, massa snö och min nykomna flygrädsla trängde sig bara allt närmare hua!

Handlat. Busat. Bakat. Julpysslat. Janssons frestelse. Kramats.
Och öppnat min första julklapp har jag hunnit med att göra, inte för att jag behövde, men det var min söta lillasyster som inte kunde hålla sig till jul. "Elli snälla öppna mitt paket NU, du behöööver inte vänta till julafton!!!" haha.


Nu ska vi fortsätta vårt kvällsfika här och njuta av att familjen är samlad igen! Jag gillar Julen! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0