Start from scratch

Så efter en hel del fix och trix idag så har jag fått min nya blogg att se ut på't ungefär som jag vill ha den i allafall. Gör ett nytt bloggförsök efter att ha vart på bubbleroom ett tag nu, men med mitt dåliga tålamod och med min vilja av att det ska hända något nytt hela tiden, så lessnade jag helt enkelt på den bloggen. Men den här känns bättre för mig nu! Nåja, vi ser hur det går. Men har helt klart fått nysmak för att blogga. Jag vill ju det!
Så, ikväll har jag och Jonas bara haft det lugnt hemma. Tv-mys med gottiga grejer gjorde min fredagskväll till precis det jag ville. Snart ska jag lägga mig, är helt slut efter veckan. Imorn blir det en hel del att göra, men återkommer om det ;) sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0