Uppe innan tuppen

Godmorgon, kan det vara att man verkligen ser fram emot att åka hem idag som gör att jag inte kunde sova så länge? Eftersom lektionen jag skulle ha idag var inställd så hade det ju vart mycket skönare att sova ut lite, men icke. Ögonen slog jag upp halv sju, piggare än vanligt!
Så nu är det väl bara sätta igång här, ska göra lite frukost och tända lite ljus. Men mer än så blir det inte, det är ju första dagen på lovet, då är det sooofta som gäller! Nu i juletid finns det ju inget mysigare än att ha alldelles mörkt, med bara några värmeljus tända, sen lyser min lilla gran jag har köpt så fint med!
Nej nu ska jag sätta igång här!
Alla ljus är tända, 2 dagar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0