Äntligen hemma!

Har precis ätit frukost med lillsyrran som jag är hemma med idag. Kom hem vid halv åtta imorse. Tack och lov har jag kunnat sova hyffsat bra under natten, även om det känns som att man vaknat till hela tiden. Här är det världens regnväder så jag tror vi ska hålla oss inne idag, försöker även hålla koll på hur det utvecklar sig med askmolnet över Sverige. Vore ju bra om man kunde komma tillbaka till Kiruna med liksom!
Nej nu ska jag ta vara på tiden väl här hemma! Vi ska leka och prata och kramas idag, sen ska jag skriva klart sluttalet. Skrev på ordentligt på tåget igår, så nu måste jag bara fixa till det så det känns perfekt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0