Apor är söta!

Sitter och kollar på nyhetsmorgon och nyss fick man se ett inslag om Schimpanser. Dem är ju grymt coola. Dem skrattar, planerar och tänker precis som vi människor gör. När jag var i Tyskland förra året åkte jag förbi en djurpark, och det var just schimpanserna jag fastnade hos. Så härliga djur. En av dem hade ett lakan med sig vart han än gick. När han hittade den rätta platsen, så "bäddade" han ut lakanet som man gör med en picknick-filt. När det var helt slätt och rakt på marken satte han sig där på och bara var. Efter en stund tog han ihop lakanet igen och hittade senare en ny plats med det. Haha!
Snart ska vi äta frukost, väntar på att äggens ska bli klara! Idag är det strålande sol så vi ska ut på en långpromenad. Sen ska jag skriva om mitt svenskatal, min första tanke om kärnfamiljen är skrotad nu. Det ska bli något annat. Mycket Bättre. Jag är laddad nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0