Apropå...

...familjer och att skaffa barn och sånt...så kan jag inte låta bli att fantisera om vad mina gulliga barn ska heta, tror inte att jag är ensam om det heller?!!! Är så kul att knåpa ihop olika kombinationer och så,  av någon anledning är det mycket lättare att komma på tjejnamn. Jonas tycker antagligen att jag är lite smått knäpp när jag kommer med mina olika förslag ibland, men snäll som han är så nickar han, tittar lite snett på mig med ett tillgjort ? leende och säger: Jo, men de var fint älskling...! Haha! Tack och lov behöver jag inte bestämma mig nu, eftersom barn inte finns på kartan inom dem närmsta tjugo-tolv åren, men fantisera kan man ju!

Kommer bli en grym morsa! Det vet jag!

Ellinor: Gud är mitt ljus!
Jonas: Vit duva!

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0