...

Smeknamn: ELLI
Födelsedag:
Januari
Bor:
Kiruna just nu, annars Stockholm
Ögonfärg:
Blå/Gröna
Hårfärg:
Brun
Familj:
Mamma, Pappa, två systrar + pojkvän

FAVORITER...
- Färg:
Svart, Vit, Rosa
- Plats:
Gotland
- Land:
Thailand är en favorit, längtar till Oktober
- Film:
Actionkomedier
– Djur:
Hund
- Serie:
Har sämst med kanaler, så kan inte följa alla sköna serier :/
- Skor:
Converse

BRUKAR JAG...
- Kolla mig i speglar:
Eeh japps för ofta
- Gnälla:
Det är onödigt, men alla är vi människor
- Skrika:
Ingen vardagsgrej direkt?
- Sova:
Jag måste få sova, annars blir jag gnällig! ;) haha
- Vilja dö:
ALDRIG!!!
- Drömma om:
Ja ni...
- Gå till kyrkan:
Nej
- Hata folk:
Neej, men tycka mer eller mindre om
- Lita på folk:
För det mesta

VEM...
- Saknar jag:
Mina fina systrar, vännerna i storstan, och mamma&pappa såklart.
- Vill jag döda:
Absolut ingen!
- Vill jag slå:
Vad är det för frågor?

HAR JAG...
- Skadat någon:
Inte som jag kommer på, vill aldrig skada någon!
- Färgat håret:
Yes I have!
- Brutit några löften:
Jo det har jag väl…
- Några piercingar:
Nej, bara i öronen
- Någon tatueringar:
Nej men funderar
- Dator hemma:
Ja
- Gjort bort mig rejält:
De har jag absolut gjort, men kommer inte på något nu
- Bra självförtroende: Kan alltid bli bättre!
- Sagt Jag Älskar Dig till någon idag:
Ja det har jag ;)
- Lämnat landet:
Många gånger, men inte än i år
- Rymt hemifrån:
Nej

HUR...
- Fördriver jag tiden:
Umgås, pratar med någon, datan, tvn, promenerar, eller andra spontana grejor!
- Mycket pengar har jag:
Student som man är…
- Bäddar jag sängen:
Fint, med överkast och mycket stora och små kuddar :D
- Ofta diskar jag:
Tillräckligt ofta
- Ofta städar jag:
En gång i veckan, eller när det behövs

JAG TROR...
- På gud:
Inte direkt
- På rymdvarelser o spöken:
Försöker att inte tänka på sånt
- Att folk tycker om mig:
Haha vilken fråga, men det hoppas jag och det verkar så!
- På ett liv efter detta:
Ja-a..
- Att fiskar kan tänka:
Säkert men jag tror ju lätt att jag är smartare! ;)

VÄLJ...
- Katt eller hund:
Hund
- Svart eller vitt:
Vitt
- Varmt eller kallt:
Varmt
- Vatten eller land:
Svårt att välja, men säger land.
- Telefon eller internet:
Telefon MED internet
- Musik eller tystnad:
Musik
- Bok eller film:
Film
- Leva eller dö:
Leva livet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0