Foto-tävling!

Snart ska jag ta på mig ytterkläderna och ta en liten promenad, jag tänkte avsluta promenaden på Annis och smälla i mig en stor och härligt hamburgare, det finns såna dagar man bara blir så sugen och idag är en sådan! ;) Beach10 får alltså vänta lite...haha. Där ska jag iaf möta min andra hälft!

Tidigare idag när jag satt och lekte med kameran så kom jag på en utmärkt idé. Eller jag vet inte...Jag har iaf utmanat Jonas i en foto-tävling! I helgen åker vi troligtvis iväg, väl på plats troligtvis i stugan, så har jag sagt till honom att vi ska tävla mot varandra.

Spelregler:
Under en kvart (inte riktigt bestämt tiden), ska vi med varsin kamera springa/gå/krypa runt, ute eller inne, och ta kort. Det kan vara på personer, naturen, djur vad som helst, men vi själva måste fota allt. Vi ska hitta vinklar och få till BRA bilder är det tänkt.

Jonas tyckte det var en utmärkt idé, eftersom han har foto som ett av sina stora intressen nu för tiden. Jag däremot tänkte mer att de bara kunde vara en kul grej, jag är ju verkligen ingen mästerfotograf så jag kände att jag kanske hade tagit mig vatten över huvudet när jag fick den seriösa tävlingsblicken av honom...

Så nu undrar jag vem det egentligen som har utmanat vem?? :P

Må bästa man eller kvinna vinna iaf!
Två bilder tagna av mig...
Två bilder tagna av Jonas...
Våra resultat lägger jag upp i bloggen när vi fotat klart, så kanske ni kan utse en vinnare? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0