Härliga vårväder!

Hej,
Åh vad det är härligt att våren är här. Idag kunde jag inviga min nya skinnjacka, love it! :D Har en sjukt skön skolvecka nu, fast inte lite att göra för de, skulle kunna gå in i väggen, men äh de vore ju onödigt, nu ska jag bara försöka beta av en sak efter den andra. Psykologin hann jag inte klart med igår så snart ska jag sätta mig ner med den. Imorn har jag sovmorgon och bara två lektioner och på torsdag har jag inga lektioner sen åker jag ju till Stockholm på dagen så det blir ingen skola på fredag heller!!! Woouunderbaart!
Känns som livet blir så mycket lättare på nå sätt så fort solen och värmen kommer fram, eller har jag fel?! Det känns så iallafall. Idag ska jag även lägga upp bilderna från påsken som jag lovade igår!
Nu får ni ta och njuta i solen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0