Hello sunshines ;D

Tillbaka i verkligheten! Lovet gick hemskt förbannat fort, och innan jag hann blinka så satt jag åter i skolbänken och funderade. På livet. På det mesta som inte rörde det som jag egentligen satt i skolbänken och skulle fundera på! Jaja så de kan gå..håhå

Kom hem från stugan i lördags. Haft en toppenvecka där, men mer om de sen, bilder kommer nämligen upp senare ikväll hade jag tänkt! :) Igår for vi till Björkis (Björkliden) och åkte skidor. Både Jonas och jag var hyffsat risiga på att åka i början hahah men sen så släppte det och iaf jag åkte som en guud! ;) det var trots allt ett tag sen jag (och han) stod på skidor sist hehe.

Nu sitter jag och ska skriva klart ett psykologi-arbete. Sen hade jag tänkt ta mig ut på en springtur, men vädret gick från strålande sol till apa. Nu regnar de för fullt, så vi får väl se hur det blir med den saken! ;)




Ps. Jag har bokat resa till Stockholm på torsdag, aaaawwweeessooommmeee! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0