Jaha då var resan slut, eller nej den bara börjar nu...

Hej,

Snart ska vi götta oss i Pizza här hemma. Jag njuter av varenda minut jag har med familjen nu, och har gjort sen jag kom hit till Stockholm. Det jag har lärt mig nu är att DET ALDRIG BLIR SOM MAN HAR TÄNKT SIG! Eftersom båda mina flygningar har blivit inställda och alla tåg till och med måndag är fullbokade, så har jag med nöd och näppe fått tag i alla Samhälls-tvåor som varit nere i Stockholm under veckan. Även dem blev drabbade av att flygen inte går som de ska, så nu har de bokat en buss som jag har fått plats på. Jag ska alltså åka tillbaka till Kiruna redan ikväll för att hinna upp till på måndag och inte missa skolan. Blä Blä Blä, finns det nå värre sätt att färdas långt på. Nej jag är så trött på vad vulkanen ställt till med.

MEN JAG ÄR ÄNDÅ ÖVERLYCKLIG ATT JAG FÅTT TRÄFFA MINA FINASTE SYRROR OCH MAMMA OCH PAPPA, SÅ DET VAR ÄNDA VÄRT FÖR DEN SAKENS SKULL, ÄVEN OM DET BLEV EN MYCKET KORTARE VISTELSE I STORSTAN ÄVEN VAD SOM VAR PLANERAT!

Nåja! Hörs kanske från bussen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0