KAOS

Hej och godmorgon alla pigga och glada!

Morgonen började på bästa sätt när jag vaknade bredvid min prins! Jag gick upp och packade det sista, efter en halvtimme får jag ett sms där det står:

Från : SAS

Flyget är inställt:
SK1045 15 APR10
Kiruna-Stockholm Arlanda
Avg:13.10
Inställd!

Vänligen kontakta SAS för information!
MvH

SAS

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat tänkte jag, nä de går inte! det är inte sant! jag vill ju hem till mina änglar! dem längtar efter mig! de kommer bli så besvikna!

Efter många samtal så bestämde jag mig för att ta tåget och några klick senare så hade jag en ny biljett hem. Så idag tar jag tåget till Stockholm, åh vad jag ser fram emot att sitta drygt 16 timmar eller nått! Kanon! Kommer hem imorn bitti, så förlorade en eftermiddag och kväll hemma, men de kommer ändå vara värt, för det var länge sedan jag hade en sån längtan hem som jag har nu! Och som Jonas sa, nu får du bara utnyttja tiden på tåget till att plugga. Faktiskt så tror jag det kommer gå riktigt bra, vad ska jag annars göra liksom. Hoppas att mitt internet kommer att fungera, iaf till och från under resans gång, så då kanske det kan komma upp ett eller annat blogginlägg med.

Nu måste jag ta fart här hemma igen, måste fixa matsäck till tåget och måste packa om väskan med, så den inte blir så tung och otymplig.

Om ni vill göra min tågresa lite roligare får ni gärna skriva ett litet mess, jag lovar att svara med glädje ;)

Pöss sålänge!



Ps. Flyget var inställt pga att det har varit ett vulkanutbrott på Island och det nu flyget runt askmoln i luften (vulkanaska). Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0