Kort skoldag

Kom nyss hem efter en ovanligt kort och skön skoldag. Psykologin ställdes in så det vart bara en lektion för mig. Sitter och bläddrar runt för fullt i alla möjliga högskolekataloger. Men jag vet inte om jag alls känner för att plugga till hösten, hade vart enklare om man var helt säker på vad man ville. Men det är kul och kolla runt och det är ju tur att jag snarare har beslutsångest över vad jag ska välja än att jag inte hade haft lust med nått!
Om en stund ska jag iväg en sväng till Ica, sen ska jag skriva på sluttalet i retoriken! De måste bli klart nu känner jag! Plus fix med tvätt och packning tills imorgon. Stockholm here I come!
Nä nu ska jag klura vidare hära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0