Lördagsmyyyys

Har kollat klart på SM-finalen för en lite stund sen. Djurgården förlora. Inget kul.

Nu ska vi hjälpas åt att göra middag här, blir en favorit i repris, nämligen hemmagjorda hamburgare. Kan verka tråkigt, men vad gör det när man är sugen på det? :P
Idag har vi vart på stan, Jonas har provat kostymer, jag har lagt undan en jacka och en matta haha. Allt var finfint så vi måste nog tillbaka båda två och slå till :) Efter att butikerna hade stängt gick vi och tog en fika på Safari. Som för övrigt kommer bli en viktigt plats för mig på studenten :D :D

Jag har en så fin pojkvän så ni anar inte!



Min finaste i en sån här snygging! Schnyggt!






Min blivande jacka, ungefär som den här, ungefär... :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0