Lyckorus

Hej hej hej och yey!

Är hemma efter en lång dag. Steg upp tidigt imorse och drog iväg till skolan. Hade en samling på retoriken, sista gången innan sluttalet på onsdag :O Sen hade jag lektioner fram till lunch. Efter tog jag och Jonas tog en sväng på stan. Han köpte en kostym och jag köpte en jacka, en matta och två underlägg! Kanon! Efter det mötte jag Lina och Linda på stan och vi kollade vidare lite innan vi tog oss en välbehövlig fika innan det var dags och lyssna på den andra gruppens sluttal!

Jag var så sjuuukt nervös innan dem började prata, säkert lika nervös som dem! Men ju fler som höll sina tal desto lugnare kändes det och jag kommer nog klara det galant på onsdag. När alla tal var klara och alla hade gått så stannade jag och Jens (i min grupp) kvar och provade min powerpoint. Känns skönt att testa allt tekniskt innan man står där inför en fullsatt publik, och helst vill att allt ska funka så smärtfritt som möjligt! Ellerhur?! Sen gick vi och köpte papper till talkorten. Nu är det sista talet, då ska det vara riktiga talkort! Var vi överens om iallafall! ;P

Som jag har gått och längtat efter min studentmössa, nu har jag den här bredvid mig vilket känns ganska sjukt. Är jag så stor? Redan? Kan inte riktigt fatta att jag ska gå ut skolan!? tryggheten finns ju där ändå på något sätt men nu jäklar ska jag göra det jag vill istället! ÅH!

Jag är helt upprymd nu. Tänker på onsdag och talet, samtidigt som jag måste börja med middag snart. Men samtidigt som jag tänker på det, så  måste jag plugga lite psykologi, men vänta nu, måste ju bara prova studentmössan EN gång till fösrt! Hahah allt snurrar i mitt lilla huuuve! vi får se vart den här dagen slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0