Påsken i bilder :)

Det var en trevlig vecka i stugan i Kääntöjärvi, jag hann liksom med massa grejer samtidigt som jag hade tid för att bara vara, vilket var väldigt nödvändigt! Dock längtade jag efter min fina familj, tur är väl det att jag kunde boka hemresa nu till helgen! :)

Jag gjorde massa saker på min vistelse i vildmarken...


Jag körde skoter :D


Jag grillade maschmallows


Gottigt värre, men hur hamna pinnen här? haha


Jag grävde loss barn som fastnade i snön, aw superhjälten elli! ;) tss..


Jag åt fööör goda bullar i fööör stora mängder!


Jag byggde iordning stora hopp till våghalsarna!


Som hoppade över skotrarna :O




Jag fick hämta vatten i kallkällan, tog till de jag kunde (grenar) för jag var så rädd att halka i vattnet haha


Jag solade i en solgrop jag fick gjord åt mig :)


Helt friska och glada, absolut!


Jonas drog till med en "jag är en stor stark björn"/bajsnödig pose, och...


Jag försökte efterlikna, gick sisådär?!


Och jag myste framför elden i massor!


Jag fastnade i i snön efter kisspausen, satt kom inte upp för lilla backen, var fast!! och fick ropa på hjälp :O


Jonas kom och drog upp mig haha, var länge sen jag skratta så mycket som när jag drogs upp!


De var de, nu vill jag inget annat än att min man ska komma hem till mig, jag är på kramhumör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0