Rubrik saknas

Som jag tänkte när jag tog på mig jeansjackan imorse, så började det faktiskt snöa när jag skulle gå hem idag. Typiskt! Men som tur var så sken solen så det blev inte kallt iallafall :)

Nu har jag satt mig tillrätta med mitt projektarbete. Nu ska jag försöka komma framåt ordentligt med det. Är sugen på att göra något gott mellanmål sen med. Men har inte så mycket hemma, så det får bli Jonas mormors hembakade tekakor. Mina favoriter, så de blir nog bra de!

Juste kanske ska nämna att jag fick sluta innan ett, för att jag slapp gå på retoriken klockan tre! :D Mitt tal till nästa vecka är ju klart och allt känns bra än så länge  så då behövde jag inte komma dit. Så nu ska jag ta tag i det jag skulle ta tag i, så det så!


Mitt första "offentliga" uppträdande med retoriken, jag längst bort med boken i handen. Om en vecka är det en betydligt större grej jag ska göra, men de ska nog gå bra de med ! huhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0