Vildmarken...javisst!

Tänk att man fick chans att komma in på datan en sväng idag! Inte är det lätt när man knappt har någon mottagning och det är många som delar på samma. Men nu så jäklar ;)
Är i Jonas mormor och morfars stuga, med halva Jonas släkt ungefär. Vi befinner oss i en stuga vid en sjö, runt sjön är de bara skog, så jag är i vildmarhen med stort V kan man väl säga! Trångt är det men mysigt. Under dagarna är vi ute och grillar och solar och pimplar (inte jag) och äter bullar. Om ni ser en bulle rulla runt på gatorna i Kiruna nästa vecka så är de troligtvis jag efter min övergödning jag fått de här påsklovet haha! Men jag klagar absolut inte! :D

Lite nödvändig fakta från dagen
  • Jonas har låtit mig köra skotern!! haha, hans ägodel så de är stort! :D
  • Det gick BRA att köra!
  • Vi har konstaterat att det finns betydligt enklare sätt att pussas på, än att försöka just när båda två hade skidglasögon på sig! ;P
  • Vi har fått stora påskägg
Nu ser jag fram emot att sätta mig i bastun, snart dags! Hörs vidare härifrån!
Min skogsmulle och Jag ;)
Ps. Bilder kommer sen, tar för lång tid att ladda upp nu :/ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0