Vilken dag!

Började skoldagen med matteprov, sen var jag livrädd för att vi skulle börja med nationella i eng speaking. Hatar att vara oförberedd, vart inget med det idag iaf och nu vet jag vem jag ska prata med så de känns mucho bättre! Sen har dagen bara rullat på, men gick hem vid två så det vart en skön dag ändå! Och vilket väder, sol och skön temperatur ( i solen dock) idag tog jag jeansjackan, de är ett vårtecken om något! Men ska inte säga för mycket, eftersom de snöade som bara tusan igår eftermiddag haha.

Nu ska jag hålla mitt sluttal för mig själv här hemma, måste kolla så det håller tiden, får inte vara för långt eller för kort, hmm...Sen blir det kanske att skriva på svenska-talet i nationella eller projektarbete, får se vad som känns roligast då...!

Solen gör mig glad, eller inbillar jag mig bara...? Nä visst blir livet enklare när solen skiner?!!!

Jag imorse:


Jeansjacka: Gina Tricot
Halsduk: HM
Kofta: HM
Mössa: Gina Tricot
Strumpisar: HM
Svart tight kjol: Gina Tricot
Skor: Dojjan (Butik här i Kiruna)
Vilken variation huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0