Yay its friday!

känns som att jag har gjort nytta idag. Åkte till skolan till åtta imorse och skrev nationella prov i Svenska B. Jag skrev ett reportage och satt i aulan i fyra och en halv timme, sen lunchade jag lite snabbt innan jag stack från skolan. Såå skönt med helg! Efter det har jag vart och handlat, köpt en tröja, och det bästa...STORstädat! Fy tusan vad det är trist ibland, men det känns så fräscht nu när det är gjort! Det måste bara göras ibland liksom.
Ikväll ska jag och Jonas göra hamburgare. Sen blir det fredagsmyyyys på det! Men är lite sugen på att gå ut i helgen med, kanske imorn?!! Någon som ska ut som ser de här, hör av er!! ;D
Nu ska jag gå och ta mig en godis, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0