14:53:55

Hej och hå,

Jag tänker inte låta det här inlägget bli ett neggo-inlägg. Men blir inte klok på min rygg alltså. Är hemma tidigare från skolan, kom från vårdcentralen för en stund sen. Nerver i kläm eller liknande. Ont gör det iaf! Imorn ska jag ringa till en sjukgymnast så får jag se om jag kan få mig en tid där! nåja..

Idag fick jag för en gångs skull vara med på min klass projekttimme (annars har jag natur som krockar med den varje vecka och som jag går på) men idag fick jag vara med och kolla på projektredovisningar, och opponeringar. Hua, ser inte fram emot att någon ska ifrågasätta mitt projektarbete och så, haha. Men det är ett tag kvar tills mitt projekt är helt klart och det är min tur att redovisa!

På retoriken idag fick jag reda på att vi ska till Folkets hus på onsdag och till platsen/rummet/salen/bion whatever vi ska hålla vårat sluttal i :O Nu ska vi få börja "känna på" ytan vi ska röra oss på, hur stort rummet är osv. Gah det kommer bli en nervpers de där talet! Förövrigt så gjorde vi massa roliga övningar, bland annat att man skulle prata med varandra två och två och så fick man inte säga bokstaven "S" på något sätt i meningarna man sa. Man skulle låtsas att den ena var en simlärare och den andra skulle lära sig att simma, så skulle man snacka dåra. Hehe prova på att snacka om det, utan bokstaven "S". simhall, bröstsim, så, ska, svårt, simma och ord som kanske etc. gick ju fetbort. Hahah svårt men ganska kul ändå!

NU: Plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0