Bergochdalbana

Som det välkända ordspråket säjjer: "Det blir aldrig som man tänkt sig" stämmer så väl in på min dag idag. Mitt humör och mina planer har gått som en bergochdalbana hela eftermiddagen. Är så less! Det finns bra dagar och det finns dåliga dagar. Eller dagar som man retar sig på allt! Usch det tar så mycket energi, men vad ska jag göra, klart man kan bli irriterad på saker som enligt än själv är fel! B L Ä! Nu ska jag försöka omvandla mitt humör till det bättre och gå och handla lite gott till kvällen, sen hem och laga Thai-kyckling! Mmmmumma! Känner att jag behöver en lugn kväll ikväll, imorn blir det ju ändå party party! :D Men jag ska inte säga för mycket, kanske tar jag mig ut i kylan och möter upp tjejerna någonstans senare ikväll! hihi

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Hehe, nä inga sånna här matlådor tack! Hemlagat ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0