Elli är tillbaka!

Hej hörrni! Hallå!
Åh vad usel uppdatering här. Men vet ni, jag har vart så gott som iväg heela helgen. Inte funnits någon tid till dator och blogg överhuvudtaget. Innemodevisning i fredags, utemodevisning i lördags och igår var jag på Ishotellet i Jukkas. Mamsen min har varit uppe sen i fredags med, så vi kunnat umgås riktigt ordentligt med varandra! Nu sitter jag och skriver min nästa projektrapport, när den är klar har jag bara den sista av 3 delar att skriva. Den största delen kvar! :( Men jag ska ta mig i örat och göra den här klar iaf! Resten är morgondagens problem, right?
Vågar inte lova, men jag tror på en uppdatering lite senare ikväll! Måste ju berätta mer om helgen, och massa massa bilder har jag att bjussa på! Ät nu ordentligt till middag och ladda upp med något gott som jag ska!! till finalprogrammen i Paradise Hotell ikväll ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0