engelska chokladbollar sa sjukgymnasten till studenten, höhö

fråga mig inte om rubriken;)

Hej,

Sitter och skriver ihop ett klago-brev på engelska, en uppgift vi fick på lektionen idag. Det ska vara formal english, ni hör väl vad kul det låter va?! ;) höhö men ska bli klar med skiten iaf! Jonas ska handla med sig bakmargarin hit sen så ska jag baka chokladbollar, så himla smaskigt så jag kan ju inte låta bli. Kommer aldrig kunna ta bort godsaker från mitt liv, vad torftigt och trist det skulle kännas? ska försöka köra på måttliga mängder av allt istället!

I
dag blev jag och resten av klassen ordentligt irriterade på en lärare vilket resulterade i lektionsvägran! Busigt men fy ibland blir man sur! Ryggen mår bättre idag, tack tack för det! Pratade med en sjukgymnast imorse, får se om jag smiter förbi där någon gång snart!

Nej nu ska jag ta mig tillbaka till min förbannade engelska! Tänk om man någon gång skulle kunna slippa alla måsten. Nu gör man undan saker hela tiden, men så fort någon är klart så har man minst en ny sak att ta itu med, jäkla surt ju! huhu

Men om 4 månader är jag fri!
Studenten= LYCKA


Min fina studentmössa :D :D
Ellinor * Ekonomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0