Godmorgon Fredag :D

Till skillnad från igår så vaknade jag upp som en solstråle idag ;) haha. Men på riktigt var jag jättepigg och kände att det här ska bli en bra dag! Halv åtta steg jag upp och satte igång med frukost, kokade ägg mm. Sen fort in i duschen inna jag väckte Jonas med frukost på sängen! Sicken lyx på en fredag, eller vad?! Nu har vi ätit klart och nu ska jag ta på mig kläder och sen kila iväg till skolan.

Skönt, idag har jag bara en lektion, sen ska jag vara kvar ett tag dock och göra klart ett arbete som jag vill lämna in innan helgen!!!!!!! För sen ska jag njuuuuuta!

Vet inte riktigt vad som händer i helg, har pratats om en tur ner i gruvan, men även Svp, vi får helt enkelt se helt enkelt. Beror på väder och vind höhö.

Nu måste jag ta fart här!

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0