Håltimme

Hej,

Sitter i skolan och väntar på att Matte C ska börja om en timme knappt. Har gått i skolan sedan åtta imorse, och jag som vanligtvis brukar vara helt dööööd på morgonen var pigg för en gångs skull! Kom hit till skolan och fick hålla mitt tal om semlan en gång till, eller alla i gruppen fick det och sen åt vi semlor efteråt. För en stund sen så skickade jag iväg talet till lite olika redaktioner, tänk om det skulle bli publicerat :D hihi

Nu ska jag skriva lite för och nackdelar med att flytta. Det ska bli en argumenterande text som ska lämnas in på engelska i slutet av veckan. Men det känns inte som några problem. Känns som livet börjar klarna ut liite! Kändes som jag skulle gå under av alla måsten i förra veckan!

När jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder till från helgen!

Så vi höres ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0