Huh?

Hej,

Har slutat skolan och ätit lunch. Nu sitter jag kvar här en stund och väntar in gänget som ska gå på marknaden som har börjat idag och är ihelg :)

Senare idag måste jag hem och skriva lite på ett nytt inlämningsarbete jag har fått. Den här helgen ska jag ta vara på när det gäller skolarbeten, försöka iallafall. Känns inte så kul, men jag vet hur skönt jag kommer tycka att det är på måndag. Nu är det bara ge allt det sista innan skolan är slut....4 månader kvar!!!!! ;D

Lutar åt att bli en helg i svappis, inte bestämt än, men en del av helgen iaf!

Mina tankar är på miljoner håll just nu, buhu så nu ska jag gå till min filosofilärare och reda ut lite saker om ett arbete, känns som saker är mer invecklade än vad de behöver vara! Varför inte göra livet lätt för sig?

Nej nu ska jag gå innan ni snurras in allt för långt i min för tillfället förvirrade närvaro haha!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0