Hungern kryper närmare...

OOOFF vilken dag det har varit idag, så himla seeeeeeeeeeeeg rent utsagt! Hade först en kort lektion sen ett långt håååål, sen en kort lektion sen ett långt håååål till och sen en knapp timmes helt meningslös och supertrist engelska, fy blä för sega skoldagar då man bara vill hem och lägga sig under täcket!
Inatt vaknade jag när Jonas skulle kolla hockey så det blev att vaka en stund med han, men sen lyckades jag somna om igen tack och lov. Det finns inget annat i huvudet på min pojkvän än OS nu, helt galet!!! :O ;) men jag har hört att jag inte är ensam med att känna så haha. Nog för att de är kul att se när det går bra för svenskarna, men de kan jag lika gärna se på sporten dagen efter hehe.
Snart ska jag gå och laga middag, får se vad det blir idag. Imorn har jag iallafall planerat ordentligt kött med klyftpotatis och bea-sås och massor med grönsaker, finns det nå godare? Nej hua jag är hungrig nu, så de är bara börja laga!
Vi höres tamenfan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0