Ingen vanlig torsdag

Hej,

Håller på och ska fixa ihop middagen till idag, pasta och köttfärssås blir det! Sen ska jag sätta igång med baket jag har planerat hela dagen, men först nu har jag kommit på vad som ska bakas, tror jag! Blir lite olika gottiga grejor, ska det vara så ska det, ellerhur?! :D

Torsdagar är vanligtvis den värsta dagen på veckan, då skoldagen består av 3 lektioner med med sjuka hål emellan, tycker det är så otroligt störande ibland, men vad ska jag göra, bara gilla lääääääääget! Men för ovanlighetens skull så slapp vi engelskan idag som var min sista lektion så jag slutade vid 13 istället för 16, sååå himla härligt! Nedrans vad glá jag blev, engelska är ju ingen favorit direkt!!

Men nu måste jag fixa vidare med min mat, hära! ;)

Tjingelinkan!

Ps. Jag har bestämt vad mitt sluttal ska handla om, snacka om att jag känner mig typ 184 367 gånger lättare!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0