Jag smet från mitt mission...

Jag var bara tvungen...

Alltså projekrapporter tar lätt kål på en. Man vill ju bara bli klar, nu nu nuuuuuuu typ! Och det värsta är ju att man aldrig blir klar om man inte sätter sig ner och seriöst försöker göra den jäkla rapporten! De är de som stör mig, jag vill ju ta pauser, jag behöver ta pauser, men pauser gör inget gott för rapporten, så är de bara. Fy blä pust och stön!

Tänkte ta mig en paus IALLAFALL och äta en semla snart, och nu ska Anja åka slalom med så de ska få stå på här i bakgrunden!

Hoppas ni får en trevlig kväll! Måste ta tag i j*vla projektet nu igen ;)

Tjingeling!!

Den här får mig att kämpa!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0