Mina systrar är dom finaste på jorden!

Kommer inte ihåg hur gammal jag var när jag började prata med min mamma och min pappa att jag ville ha ett syskon. Eftersom dem inte levde ihop så hade jag ju dubbel chans till att få ett syskon, vilket jag tyckte var toppen! Så jag tjatade och tjatade, men ingen av dem verkade vara lika sugna på en liten bebis som jag!

Men tillslut kom dagen då mamma sa att hon var gravid, jag kommer ihåg hur glad jag blev när jag hörde det, för jag hade anat att det kanske var så. Fyra månader senare sitter jag och fikar med pappa och hans flickvän och plötsligt säger de att jag ska bli storasyster!!!! Whaaat? Nu skulle jag inte bara få ett som jag ville utan, TVÅ!

Dem två sötnosarna föddes, nu har dem hunnit bli 4 år båda två, och dem blir bara roligare för varje dag som går haha!

Senast jag var i Stockhom och hälsade på dem fick jag höra en del roliga kommentarer från dem, ett urval får ni här ;)

- Ellis, jag tycker det ser ut som att du har en bäääbis i magen..
- Men va, tycker du att jag ser lite rund ut eller?
- Jaaa!

Jag satt och tittade på bilder på datorn, så kom syrran till mig
- Vad ska du göra nu elli?
- Jag tänkte kolla lite på H&M´s hemsida
- VADÅ, ska du på dejt eller?

Jag håller på att tända ljus i vardagsrummet, och min syster hoppar runt helt hysteriskt och säger att jag MÅSTE AKTA MIG
- Ja, men du det är lugnt, det är ingen fara
- Men jag är bara så himla rädd om dig ellis!!

- Du har platt hår ju, inte lockar som jag
- Nej precis svarade jag..
- Ja, platt som en pannkaka hihihi

Haha men kan inte annat än skratta när sånna här kommentarer pluppar ur deras munnar. Mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0