Ny vecka, nya tag!

Hej,

Efter en intensiv vecka i förra veckan så tog vi oss till ett ställe där man kan andas ut och slippa tänka på det mesta. Vi har ätit gott som vanligt, umgåtts, sett OS i mängder, hejat, vart lyckliga över medaljerna,  åkt skoter och fått tillbaka orken. Känns super! Hela tiden har vi varit i Svp :)

Den här veckan händer en hel del, åtminstonde är det en hel del att göra. Snacka om att man blir överöst med grejor såhär innan lovet v.10!! Nu är hemresa bokad den 6:e tror jag det var :P ;) haha

V. 8

Måndag: Skriva klart det argumenterande talet om att Införa 3-dagars helg! ;)

Tisdag: Förmodligen vara barnvakt, träna på talet

Onsdag: Hålla talet, (skriva filosofi/psykologi-arbete)

Torsdag: (skriva filosofi/psykologi-arbete)

Fredag: (skriva filosofi/psykologi-arbete)

Helgen: Inga planer än :)

Nu sitter jag och försöker skriva på mitt tal, men har såå svårt att koncentrera mig i skolan, har iallafall alla argument klara och så, så det kommer förmodligen bli enklare att skriva när jag kommer hem :) Men jag ska fortsätta att försöka komma en bit på de här iaf, hehe!

När jag hem ska jag laga köttfärspaj, faaasen va gött de ska bli! haha



PS. SOMMAR OCH SOLIGA DAGAR, LÄNGTAR NI SOM JAG? DS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0