Safari in my heart

Hej hallå,

Skolan är slut för dagen, eller har arit ett tag men jag och Mia sitter kvar och väntar på att alla ska sluta så att vi kan röra oss mot stan för lite shopping och fika at Safari. Helt klart det bästa och mysigaste catéet i Kiruna!

Ikväll snackas det om bowling och Thai, skulle vara grymt! Dock var det längesen jag bowlade senast så jag vet inte hur det är med min tidigare talang höhö ;) Nej men vore kul!

Vi kollar balklänningar som freaks nu, men hua det närmar ju sig fortare än man kan ana. Så nu är det bara ligga i, man vill ju hitta den absolut finaste! :p  så det ska jag fortsätta med att kolla på nu!

Ha en makalöst bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0