@ schooooool

Hej,

Sitter och skriver en argumenterande text på eneglska tills imorn. Hade tänkt göra klart den igår men jag blev ju så dålig på kvällen, så jag orkade inte göra någonting. Nu ska det iallafall bli klart!

Idag ska typ halva skolan (okej inte, men nästan känns det som) följa med a-laget på bortamatch i Haparanda även kallat Happis. Blev lite sugen på att följa, men nej jag ska gå mina lektioner och göra projektet senare idag! Duktiga jag!

Så dagen idag:
  
   Skola till 16.20
   Handla
   Göra projektrapport
   Laga mat/Äta middag
   Fortsätta med projektet?
   OS och Anja Pärson
   Mys
   Sova


Hockey 01.30???????? njae... ;)

NU: Åter till engelskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0