mys och pys

Sitter i Svappis hemma hos Jonas mormor och morfar. Vi åkte hit i morse och kommer vara här tills imorgon eftermiddag/kväll. Så mysigt att bara åka iväg så, här är det mysigt ska ni veta. Jonas mormor är en riktig bull-mormor så vi varvar fikastunder med måltider och lite tid för att slappa eller gå ut i fina vädret. Idag har jag vart duktig och skrivit klart ett inlämningsarbete till nästa vecka, och imorgon ska jag försöka jobba lite med projektet.

Jonas söta lill-kusin Nathalie är med här också, tidigare idag var vi tre ute och åkte skoter. Vi åkte och fotade massa bilder på ett superfint ställe, mitt i ingenstans? typ? men med solnedgången :) Imorn har jag och Nattis tänkt ut att vi ska ta med oss lite varm choklad på skotern, så man kan stanna någonstans och fika ;) Fika får man aldrig för mycket av här!! haha

Nu laddar vi för melodifestivalen (inte för att jag har vart ett så stort fan av de dem senaste åren, men ändå) Sen blir det att kolla lite på OS!

Hahah ni ska veta hur irriterade jag och jonas blev imorse när vi fick reda på att OS-invigningen visades på olika kanaler mitt på dagen idag. För gissa vilka som satte klockan inatt kvart i tre för att se den xD haha. Dock somnade jag om när sverige hade gått in med Foppa i spetsen, med min tappre karl höll sig vaken till klockan sex, då vi ändå skulle upp för att hinna med bussen! Den saken kommer nog inte göras om tror jag, eeeeller? det var ju faktiskt ganska mysigt att sitta ihopkurade under täcket ändå, och fortsätta äta i godisskålen vi lämnade halvfull igårkväll!

Lite bilder från dagen :)


Framme i Svp, en kompis till N var med i början av dagen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0