Torsdag

Hej,

Gick upp för en liten stund sen efter att ha tagit mig en välbehövlig stödvila nu på eftermiddagen. Fått i mig lite mellis med så nu känner jag att jag kan orka med att plugga häcken av mig ett tag idag ;)

Igår var jag först i skolan, sen var det tänkt att jag, Mia, Siri, Kajsa, Malin och Lisa skulle på Safari och fika, men det blev att köpa mat istället, sen for vi med pizza och hamburgare i högsta hugg hem till petter. När jag var där fick jag en födelsepresent, gulliga ni är! :) Scrub, bodylotion och duschkräm. Saker som alltid går åt och man får nog av :P

Efter det drog vi alla iväg på hockey, plocka upp Jonas på vägen. Dock var jag noll intresserad av matchen (igår, vet inte vad det var med mig, kunde bara inte koncentrera mig xD) utan jag var istället helt fokuserad på allt som inte rörde hockeyn haha. Inte alla gånger vi sitter alla tjejer där tillsammans!!

Nu ska jag som sagt ta tag i mina inlämningsarbeten, 3 stycken som jag börjat på och som ska bli klara den här veckan hade jag tänkt så nu ska jag hugga i!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0