Vad ska jag göra med mig? ;)

Åh jag är så rolig, eller jag vet inte om rolig är det rätta ordet men.. :P Alltid är det samma grej, jag skjuter upp saker så långt det bara går innan jag tar tag i dem, känner ni igen er?

Sitter och ska skriva rent och klart min bokanalys för "Allt för min syster" nu, men gosh vad jag är seg i starten, helt hopplös!! Men för tredje gången gillt idag ska jag nu göra detta klart nu. När jonas kommer hit efter sin träning så har han lovat att baka chokladbollar! Han ska bevisa för mig att han kan sånt, hihi kommer nog gå super!

Idag har jag vart i skolan, hade lektioner tidigt på morgonen och sedan världens megalånga hål, finns inget jobbigare än sånt, men jag gjorde lite plugg först sen gick jag och kajsa på stan, och hem till henne en sväng, trevligt trevligt :)
Sen hade jag lektion klockan tre, då var jag och min retorikgrupp på folkets hus och fick vara i salen där vi ska ha våra sluttal. Gjorde lite övningar och fick träna på att prata så det hörs till alla i publiken!!

Återkommer senare, men nu måååååååste jag gå,

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0