2010!!

2010 firades in i Nacka, med pusskalas och massa fyrverkerier! Men för första året kände jag mig obekväm mitt bland alla raketer. Det smällde högt och ljudligt och överallt ikring där vi stod, och jag hoppade till varannan sekund haha. Men fint var det iallafall!

Vart en rätt så lugn kväll, men supergod mat och massa trevligt sällskap gjorde ändå kvällen perfekt!

Njut av det nya året, och chansen för nya äventyr och upplevelser!

Imorgon tidigt åker jag och Mami iväg till ett Spa i Nyköping! Åh vad jag ser fram emot det! Vet inte hur det blir med tillgång till internet där eller om jag ska ta med datan, men annars får jag skriva om allt efter helgen! Ska bli kul att kolla runt lite i den staden med, ingen aning om hur det är där :)

Nu blir det att packa en liten väska till helgen, sen blir det fredagsmys! Tror jag måste ta mig en titt på bönderna på 4:an klockan åtta med. Inte har man väl kunnat missa dem under hösten, hehe dem är ju för ?härliga? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0