Baby it´s friday

Hej,

Åh finns nog inte ord för hur trött jag var när jag vaknade imorse, gick och la mig liite för sent för att gå upp innan sju! Ögonen värkte och kroppen kändes som gelé, men jag satt iaf på lektionen 8.00, redovisningen om Sveamål och Stockholmska gick snabbt och även de andra gruppernas redovisningar gick fort så lektionen var bara 40 min, min skoldag vart alltså på 40min en fredagsmorgon, blää! 08.40 slutade jag, men satt kvar ett tag i schoooolan ändå!

Efter det så har jag vart och provat lite kläder, det närmar sig med stormsteg!:D Nu har jag precis startat diskmaskinen och ska äta lunch, pasta carbonara, vilken lunch va ;)



Usch redan ålderstecken :O Gråhårig och frusen på väg hem på förmiddagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0