Depend Gele Kit

Åh jag slängde precis i mig en smörgås, hur kan jag bli så vrååålhungrig hela tiden? Antingen så är jag mätt och belåten eller så är jag galet hungrig, finns ingen liten mellanfas här inte, nejnej!

Skoldagen var skön, första onsdagen på det nya schemat så idag hade jag psykologi för första gången och jag tror det kommer bli en rolig kurs, det kändes så idag iallafall. :) På mitt hål innan retoriken tog jag mig upp på stan i snö och blåst. Nu har jag provat ut allt till helgen, så nu har jag koll på det mesta, skönt för mig som har världens kontrollbehov. Tyvärr fick jag reda på att skobutiken dragit sig ut så nu får jag inte visa upp monsterklackarna :/ Hade vart kul!

Snart ska jag göra manikyr på mig själv höhö, nejmen jag har köpt ett nagelkit från depend när man får bygga sina egna naglar och jag tänkte att det kunde vara kul att prova, blir det bra, lönar det ju verkligen att göra själv istället för på salong (om det inte ska vara till något specielt tillfälle, då är man ju säker på ett bra resultat) men det kostar ju trots allt flera hundra, så det här verkar vara ett bra budgetalternativ, köpte det för 149:- på lindex :)

Är det någon som har provat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0