Matglá de e så de ska va!

Åh vad jag är hungrig, potatisgratängen är nyss instoppad i ugnen och det ska bli så gott med middag snart! haha

Imorse stack jag iväg till banken med mormor, efter det gick vi och kollade lite affärer och tillsist hamnade vi på Espresso house. Drack latte och åt en muffins, det fick bli vår lunch för gud var mätta vi var efter dem, inga små grejer de! (Kanske därför magen kurrar lite nu me höhö) Iaf, sen tog vi en sväng förbi Röda korset, alltid lika kul att titta in där och se om man kan göra några fynd, och visst gjorde jag de. Supervarm och härlig ull-kofta, skjorta och skärp för 95kr. Inte illa pinkat eller vad säger ni? ;)

När jag sen gick hem till mormor och morfar fortsatte jag att kolla på grejer, de slutade med att jag fick en mössa och en bag. Mössan är från när morfar var med i OS i Sarajevo 84, så de var kul att få ta med sig den hem :) Bagen behövs nu för att jag ska få med mig allt till Kiruna haha. Jag tror jag har världens bästa mormor och morfar! <3

Det blev en sväng förbi på Jobbet eller där jag jobbade innan jag flyttade upp till Kiruna. Va riktigt kul kul kul att få snacka med några där!

Nu är det som sagt potatisgratäng och fläskfilé som står på schemat här, sen blir det nog att kolla på premiären av Let´s Dance. Några roliga ansikten ska ju vara med så! Juste vi ska fira mig lite också, syrran är så inne i "kalas-åldern" Allt ska firas och tårta ska det vara. Så vi ska göra en kladdkaka som tårta och så blir det skönsång, ljus och firande sådär 2 veckor innan min födelsedag. Mys!

Ha en hejdundrans kalaskväll du med!


min nya mössa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0