Egokick

Tjejen med det sämsta tålamodet när det gäller mycket, gjorde jobbet med naglarna från början till slut. Ja, jag har suttit i nästan 4 timmar och kämpat med dem. Men nu är de klara och jag är såå nöjd och stolt. Tänk det ser nästan ut som jag gjort dem på salong, riktigt snyggt må jag säga. Så jag rekommenderar verkligen alla att prova på det här Gele Kitet från Depend om man vill prova på att ha förlängning på naglarna! 149 ynka spänn!!! Tog mig en snabb matpaus i mitten av fixet men annars har jag suttit hela kvällen, jag är imponerad av mig själv, att jag inte gav upp när jag kände mig lite smått stressad av att bli klar när jag kommit knappt halvvägs, men vad hade jag för val, man vill väl ha naglar på alla händer ;) och man vill ju att det ska bli bra ändå! Vilket egoinlägg det blev, men sånt här gör jag inte varje dag :P hihi
ps. lägger in bild på naglarna om en stund ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0