Genrep snöfestivalen

Oj vad jag är trött nu, snart är det verkligen dags att krypa ner under täcket! Imorn väntar en ny dag, en lång och mycket spännande sådan :D Mamsen kommer upp, ska bli mys! Snöfestivalen börjar och jag ska gå på inne modevisningen! Ja, ni kanske vill veta hur det gick på genrepet ikväll?
Var på folkets hus i ca 2 timmar. Vi fick prova alla våra kläder vi ska ha till helgen, både till innemodevisningen som är imorgon och till utemodevisningen som är på lördag. Alla sprang huller om buller och kläderna var utspridda. Stressen var galen mellan klädbytena, speciellt för mig som har så mycket lager på lager från vissa butiker. På lördag ska vi iaf ha som en assistent som ska hålla koll på ens grejer, då kommer allt nog flyta bättre!
Nå, butikerna jag ska gå för är Mera Mode (veromoda), JC, Ishotellet och Ripan (sportshop). 4 byten på lördag och 2 byten av kläder imorn. Fast inne ska jag bara visa upp för JC. Rörigt I know, men det ska gå bra det här. Jag är laddad till tusen, just nu iaf, imorn kommer jag säkert vara pissnervös, men det skiter jag i, I can do it!
Nej nu måste jag sova,
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0