Inför Snöfestivalen

Sitter i skolan, har precis haft svenska. Fy vad jobbigt det var att komma upp imorse, har sovit sjukt dåligt hela natten, vaknat typ varannan timme. Nu är det mycket i huvudet. Mycket att göra i skolan, men alla tankar riktas på helgen just nu. Igår var jag trunt i flera butiker på stan och provade kläder och senare idag ska jag till stan igen och fortsätta prova. Mycket att fixa och tänka på inför helgen.

Detta blir ytterligare en av de STÖRSTA utmaningarna jag har tagit mig an, men det ska bli sjukt kul ändå. På fredag och lördag smäller det iaf, jag och flera andra ska visa upp det senaste vintermodet från olika butiker som finns här i Kiruna. Nervöst..JA!

Nu ska jag snart ha filosofi men ska se om jag lyckas skramla ihop lite pengar till en macka, magen kurrar för jag hann inte äta frukost imorse! Illa pernilla, men vi hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0