It´s a new day

Godmorgon,

Hyffsat nyvaken sitter jag här i sängen och gör mig redo för att gå upp. Måste alltid vara kvar en stund i sängen innan jag år upp, finns ju inge värre än att bara behöva kasta sig ur sängen. Jonas ligger här brevid och vägrar inse att det är morgon :P

Snart blir det duschen, frukost och sedan iväg till skolan. Börjar kl.15.00 idag men ska ändå dit innan lunch och ta itu med naturplugg tills imorn. Känns bättre att gå dit och verkligen få någonting gjort istället för att vara hemma hela halva dagen och hela tiden lockas av att göra andra saker haha.

På retoriken idag ska vi hylla semlan som sagt, eller om jag inte minns helt fel så var det 2 som ska såga den totalt ;) Det blir nog kul, vågar man hoppas på en liten fikastund med gruppen efter alla tal?

Nej nu ska jag skaka liv i mannen här brevid och göra mig klar för plugget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0